שלום אורח, התחבר | משתמש חדש? הרשם לאתר בעגלת הקניות שלך 0 מוצרים

הרכישה באתר מאובטחת בתקן PCI המחמיר בעולם ובאישור חברות כרטיסי האשראי. כמוכן, ניתן לרכוש גם דרך Paypal או בהעברה בנקאית, רכישה מהנה!

בחר קטגוריה
   מתנות לאישה
   גאדגטים
   מתנות לגבר
   לבית, לאמבטיה ולמטבח
   מתנות לחגים
   מתנות גיוס וציוד מחנאות וקמפינג
   אביזרי מחשב וגיימינג
   אביזרים לסמארטפונים
   אביזרי ריגול והגנה
   ילדים ואביזרי יום הולדת
   בר, אלכוהול ומסיבות
   מתנות לסבא וסבתא
   מתנות למשרד ולמנהל
   לאנשים שאוהבים
   אביזרי עישון וטבק
   טיולים וטיסות

הצטרפו לרשימת התפוצה

שאלות נפוצות

האם הקנייה באתר בטוחה?

האתר מאובטח בתקן PCI המחמיר ביותר הקיים כיום בשוק. פרטי כרטיסי האשראי שלכם אינם נשארים אצלנו במערכת.
 

אין לי אשראי, מה עושים?

אם אין לכם כרטיס אשראי וברצונכם לבצע רכישה של מוצרים, פתחנו עבורכם מספר רב של אפשרויות תשלום.
אתם יכולים להוסיף מוצרים לסל הקניות שלכם, ובעת התשלום לסמן שאתם רוצים נציג טלפוני ואנחנו כבר נחזור אליכם עם הסבר מפורט:

1) מזומן - תשלום במזומן בעת איסוף המוצר מהמחסנים.

2) העברה בנקאית - תשלום בהפקדה או העברה בנקאית. כיום לרוב הבנקים יש אפליקציות שאיתם ניתן להעביר כסף בקלות ובבטחון. לאחר ההעברה הבנקאית, תשלח אליכם מיידית גם קבלה ואחריות ולאחר מכן גם המוצר/ים שהזמנתם.
3) צ'ק בדואר - ניתן לשלוח צ'ק לכתובת המחסנים (יצחק שדה 9ב, רעננה) ע"ש ברוך חיימוב עם דף המפרט את המוצרים שברצונכם להזמין. המוצר יישלח אחרי 3 ימי עסקים מרגע הפקדת הצ'ק (כדי לוודא שהצ'ק אינו חוזר). מומלץ להתקשר לעסק לפני ביצוע הרכישה.

4) שירות "מזומן בזמן" בדואר ישראל - באפשרותכם לבצע העברת כספים כיום דרך "דואר ישראל". זהו שירות מהיר ומומלץ. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לכל סניף דואר, לבקש להעביר כסף בשירות "מזומן בזמן". לבצע העברה של הסכום הכולל של המוצרים בתוספת מחיר משלוח באם יש כזה. אתם תקבלו דף עם מספר אסמכתא מהדואר, אותו תעבירו לנציג המכירות. הכסף ייאסף והמוצרים יישלחו באותו הרגע.
כדי להשתמש בשירות זה ולקבל פרטים לאיזה שם ות.ז. להעביר את הכסף יש להתקשר - 0547-444491
5) שירות "גוביינא" - תשלום במזומן/אשראי בדואר ישראל בעת קבלת המוצר - אופציה זאת נותנת לכם את האפשרות לשלם על המוצר רק בעת קבלתו בסניף הדואר הקרוב אליכם. אופציה זאת יקרה יותר, שכן הדואר גובה עליה כספים נוספים, לכן הוא בתוספת תשלום של בין 10 ל-15 ש"ח. לקבלת שירות זה ניתן לבקש זאת מנציג טלפוני.
6) תשלום ב PAYPAL - אם יש ברשותכם חשבון פייפאל, ביכולתכם לבצע תשלום דרך PAYPAL. בצעו העברה לכתובת baruch2k@gmail.com וציינו כי זה תשלום עבור מוצרים או את מספר ההזמנה.

מצאתי מוצר זול יותר במקום אחר, מה עושים?

אנחנו מתחייבים למחירים הנמוכים ביותר ברשת בישראל.
באם מצאתם מחיר זול יותר של אותו המוצר בדיוק באתר אחר עם אותם תנאי אספקה ותשלומים וכשהמוצר במלאי וזמין לרכישה מיידית אתם זכאים לקבל את המוצר באותו המחיר שציינתם. בנוסף, תקבלו פיצוי בדמות מתנה או קופון הנחה לקנייה הבאה =)
החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההתחייבות בכל רגע או כאשר ישנו חשד למרמה או זיוף.
לכל שאלה או פרטים בעניין ניתן להתקשר 0547-444491 ולבקש את ברוך, נשמח לשרת אתכם!

ט.ל.ח.

האם ניתן לקנות באתר ללא השארת פרטי כרטיס האשראי?

כמובן. למרות שהקנייה באתר מאובטחת בתקנים המחמירים ביותר, ניתן כמובן לשלם באשראי בשיחה עם נציג טלפוני שלנו.
כל שעליכם לעשות הוא לבצע הזמנה של מוצרים ובאפשרויות תשלום לבחור שנציג טלפוני יחזור אליכם ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולסיים את תהליך הקנייה.
הביטחון שלכם הוא מעל הכל בשבילנו :)

יש הנחה לסיטונאים או אם קונים כמות?

"הפינה של ברוך" הינה חנות אינטרנטית קטנה וזאת כדי לספק לכם את המחירים הטובים הקיימים בשוק הישראלי ולספק לכם שירות ומענה מהיר.

אם הינכם סיטונאים או ברצונכם לקבל הצעת מחיר על כמות, אתם יכולים לשלוח אלינו מייל לכתובת baruch2k@gmail.com עם שם המוצרים והכמות הרצויה ואנחנו נחזיר לכם הצעת מחיר מסודרת.

אם הינך לקוח פרטי שעושה קנייה גדולה או קונה כמות של אותו מוצר - אתה מוזמן לשלוח מייל לכתובת baruch2k@gmail.com או לטלפן 0547-444491 ולבקש את ברוך.

חשוב לציין שאנו לא מחזיקים בכמויות סיטונאיות לרוב, אלא בכמויות קטנות.

האם המוצר יכול להינזק בעת המשלוח?

כל מוצר שנשלח על ידינו ארוז בצורה המקפידה ביותר עם מעטפות עם מלא פצפצים ודברים שמגנים על המוצר בעת המשלוח.

המוצר אף נבדק על ידינו לפני שליחתו כדי לוודא את תקינותו.

אנו מתחייבים ואחראים על כך שהמוצר אינו יינזק ויגיע אליכם שלם ותקין. באם מסיבה כלשהיא, המוצר ניזוק בדרך, יש לפנות בהקדם האפשרי, באותו יום של קבלת המוצר אל החנות טלפונית. באפשרותכם לשלוח אלינו חזרה את המוצר עם מספר מעקב ואנחנו מתחייבים לספק לכם מוצר חלופי/אלטרנטיבה או זיכוי כספי. ברוב המקרים אינכם נדרשים כלל להחזיר את המוצר ובכל מקרה נספק לכם פתרונות עם חיוך, הבנה והקשבה =) 
יש לציין כי מקרים של הגעת מוצר פגום כאלה הם נדירים מאוד! 

הפינה של ברוך אודות תקנון מפת האתר צור קשר
חנות וירטואלית זו הוקמה ע"י: חנות וירטואלית